luni, 4 februarie 2013

Dor.

"Cea mai frumoasa parte a relatiei cu Dumnezeu este ca El nu te paraseste niciodata." Evelyn Christenson


Mi`e inima plina de dor.
Sa Te cunosc pe Tine, sa cunosc inima Ta, Dumnezeule, sa cunosc tainele ascunse ale inimii Tale, aceasta este dorinta mea. Mi`e dor de imensitatea dragostei Tale. Desi stiu ca nu Te voi cunoaste niciodata deplin, vreau ca acesta sa fie telul vietii mele. Sa Te cunosc pe Tine. Sa`L cunosc mai mult pe Cel ce imi este Tata, Iubitul Sufletului meu, Cel ce imi e Putere. Nu vreau ca mintea mea sa Te limiteze. Stiu ca tu esti mai mult decat cunosc acum. Mai mult decat voi cunoaste vreodata. Esti mai mult decat orice. Cel ce a facut Cerurile si pamantul, Cel ce a hotarat hotarele lumii, cel ce cunoaste si cele mai adanci ganduri ale mele e de partea mea. Cat de minunat e sa stiu ca Esti cu mine, Domnul meu.

Sa`Ti fiu placuta, Domnul meu, imi doresc, ca descoperindu`te pe Tine, sa imi schimb caracterul, sa pot sa Te iubesc, ascultand poruncile Tale.


Cat de minunat Este Domnul meu!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

© Adunate din suflet..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena